Brand i Berga Centrum i natt!

Alla i kalmar har nog fått besked att Berga Centrum har brunnit ner. Jag åkte dit i morse och kollade ingen vacker syn och det är väldigt mycket rök . Vad är det för människor som får för sig att ens komma på tanken att göra en sådan här idiotisk sak?. Och finns det verkligen ingen som sitter på bra information om vilka dessa personer kan vara. Det är ju inte första gången detta händer, har ju varit mindre bränder både i berga och norrliden. Jag känner mig väl rätt trygg som bor på den södra sidan av stan, fast det kanske bara är en tidsfråga innan det händer igen. Men jag hoppas VERKLIGEN att personerna åker fast snabbt som tusan nu.



Nu ska jag ta och sova en stund, blir jobb ikväll

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0