En tanke , ett ögonblick , en tystand i min ensamhet.

Ännu en natt som jag spenderar hos min kära mor, jag är verkligen jätte trött men konstigt nog kan jag inte somna. Kan ju bero på att jag är dunder förkyld och att det är för jävla varmt här hos mamma. Är inte van vid denna värmen då jag har en rätt kall lägenhet, eller kall och kall kanske är mammas som är för varm.

har kollat på  the three mussketteers den från 1993 tror jag? ni vet han charlie som är med i two and a half men är med. Tycker det känns kansigt och se han i någon film då man är van att se han i serien.  Filmen var väl inte jätte bra? men den var ju inte dålig heller.


  • Tvätta och städa står på dagens schema
    Jojo det finns ju roligare saker och göra
    T ex att shoppa skor ;) man kan aldrig få för mycket av skor!


    Tänkt vad ett sms kan få en glad
    och igår hände det mig (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0