Onsdag

<3
Shiny Toy Guns – Don't Cry Out

Äntligen onsdag idag ska det njutas och min kropp behöver verkligen massage och även spa. Efter jobbet måste jag till maxi och hämta ut ett paket ;-) alltid skoj dock vet ja ju vad det innehåller. Hoppas det passar och att jag blir fin i det men det tror jag nog att jag blir :D. Om ni har läst mina inlägg dom sista dagarna vet även ni vad paket innehåller. Alltid skoj och testa på något nytt har ju varit inne på det ett tag men aldrig vågat men nu jäklar :)



Var på en jätte bra föreläsning igår den bästa jag någonsin har varit på i hela mitt liv, och jag har ju varit på en hel del under dessa år. Men detta är den bästa han kunde sitt och han var även underhållande. Man kände igen sig rätt mycket i en del berättelser han sa också. Alla vi som jobbar inom vården ska ha allt guld i världen.


Maria hittade en as ful bild på oss:S
dock lägger jag inte ut den här
Utan ni får denna i stället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0