Sömnlös natt

Klockan är efter 02.00 här sitter jag trött men kan inte sova :/ dessa sömnlösa nätter som jag har haft så många gånger. Sitter och lyssnar på kent, åhh ett av världens bästa band . En sömnlös natt som denna passar speciellt en av kents låtar. En låt som har varit med mig så många gånger och som jag aldrig får nog av.




För övrigt är väl allt helt okej antar jag?!. Kunde varit sämre och det kunde varit bättre. Förutom att jag går och tänker på det som hände förra helgen, mår riktigt dåligt av hela grejen än . Hade mer än gärna haft det ogjort tyvärr kan man inte spola tillbaka tiden fast jag mest av allt hade viljat gjort det.



jaja ska väl slå huvudet i väggen så jag somnar nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0