Wake me up!

Hoppas på att få träffa en person på lördag och be honom om ursäkt, känner liksom att jag är skyldig han det. Han måste förstå att jag inte är en sådan människa, kände mig så elak i lördags, men får jag tillfälle ska jag be han om ursäkt för det är han värd och det är också min skyldighet och göra det.




Till en annan sak

Kanske inte borde skriva om denna saken? samtidigt som jag vill det så har jag en känsla att jag inte borde det.
Det kändes bra att få ett avslut på det hela, men det behöver inte betyda att vi inte kan vara vänner, jag vill faktiskt inte vara din ovän. Men som vi har hållit på den sista tiden ja jag mår inte bra av det vill inte fortsätta. Kan också säga att du inte har behandlat mig speciellt bra och det vet du också. Snälla människa du kan inte både ha kakan och äta den. Lika bra att du hittar någon som är på samma spår som dig, för jag känner att den tiden är över för mig för ett antal år sen. så det blir bäst för oss båda :-) .  För jag vet vad jag söker, vad jag vill ha och det är inte det vi har hållit på med. Det är liksom inte jag så jag fattar inte vad jag tänkte på du måste liksom förstå mig. Jag har mått apa varje gång men har liksom tänkt, ja det kanske vänder, men sen fick man ju höra det ena och det andra. Och då insåg jag att vi är inte ute efter samma sak, du vill en sak och jag vill en annan. Då kan jag liksom inte träffa dig för att du ska få det du vill ha, vi är för olika helt enkelt. Så lev ditt liv så lever jag mitt. Du vet vad du vill ha, och jag vet vad jag vill ha. Så varför ska vi då ge varandra en massa onödig tid? ser ingen orsak till det hela.





Utgång med bästa vännen idag , som jag har saknat henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0