you re gonne be sorry

Har tänkt på en sak

Har sett ett antal gånger att en del författare har en gammal bild på omslaget på sin nya bok. Det här är något  som jag verkligen stör mig . Vaför? är dom rädda att visa att dom har blivit äldre?.

Sitter och kollar på en gammal beck film nu, visste ni att den första beck filmen kom ut 1967 det visste då inte jag. I alla fall nu kollar jag på en beck film som heter brandbilen som försvann, den är från 1993 alltså 18 år sen.Fy vad tiden går fort :S otäckt? JAAAA!


hoppas hoppas :)


En del har denna utmaningen på sina bloggar och nu så även jag.
Kul att blogga? Ja självklart!

UTMANING:
Varför började du blogga?
Jag vet inte, var mer som en "rolig " grej till en början. Tills jag insåg att jag tyckte om det och har nu haft den här bloggen sen 2009.

Vad har du för mål med din blogg?
Jag skriver om det jag känner tycker och tänker
. Så med andra ord mitt mål är att folk ska få se vem jag är.

Vilka bloggar följer du?
En hel del. några ser ni till vänster här nere,
det är dom jag följer mest, sen är det ju en hel del andra också

Vad har du för favoritfärg?
Rött

Vad har du för favoritfilmer?
Oj. finns många

Vilka länder drömmer du om att besöka?
Jag drömmer om KINA .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0