- Tisdag



4dagar kvar tills min finaste och bästa vän kommer hem till kalmar över helgen!
Trodde inte man kunde sakna någon så mycket som jag saknar Maria!.

För er som inte vet så tyckte vi inte om varandra på gymansiet , men sedan började jag jobba på samma ställe som henne och vi vart redan från start nära vänner.


Jag förstår mig inte på personer som gillar och leka runt, att man i stort sett mår bra av det. Ja jag vet en del vill inte ha ett förhållande utan trivs med att "rulla " runt. Men ska jag vara ärlig så förstår jag mig inte på sådana människor. Jag är i alla fall inte en av dom. Jag är liksom 24¨år och känner att det här med att leka av sig är något som inte är mig för fem öre. Problemet med mig är att jag nästan alltid träffar på killar som vill "rulla" runt och ibland känns det som om jag är den enda som råkar ut för det också. Fast jag vet ju att jag inte är den enda men när det väl inträffar så känner man sig som den enda och den som alltid ska ha otur . Det enda jag vill är att hitta en kille som vill samma sak som mig! Ska det vara så svårt?

Och på ett sätt får jag skylla mig själv då jag väljer bort  bra killar för skitstövlar!



Dagen igår på jobbet var bra min kollega Mattias drog en massa roliga historier så jag vek mig dubbelt av skratt. Tråkigt att han ska gå över och jobba natt samtidigt som jag förstår honom. Det enda som var lite jobbigt eller larvigt var att det vart ett stort samtal om maten som hade varit i helgen. Nåväl jag säger ingeting för jag jobbade inte i helgen  men jag förstår inte hur det kan bli ett sådant liv om en maträtt!. 

Jag har fått det jag är värd gått från timvikare till en i "gänget" med fast lön och en riktig semester!


Jag har jobbat på mitt jobb sen 2009 och jag trivdes från första början och gör det än. En del i personalen funkar man ju bättre med och andra funkar man mindre bra med. Så länge man klarar av att jobba tillsammans och det inte blir en massa prat runt omkring så är jag nöjd. Men så är det på alla ställen att det tisslas och tasslas vilket jag tycket är tråkigt vi är ju trots allt vuxna människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0