"Inga måsten dagen"

Helgen!

Fredagen hade jag en liten fest, blev lite onykter så min kväll slutade hos Max.
Alltså nu låter det som att jag bara hamnade där för att jag var onykter men så var inte fallet
vi hade sagt att jag skulle sova hos honom så :)  och ja det var myspys dock hade jag tydligen snarkat så han fick lägga sig någon annan stanns synd om honom,  alla fall lite
Lördagen utgång igen denna gången tog jag det slappt, jobbade ju på söndagen!


Nu är jag inte timvikarie längre, jag är en i gänget fast lön och det bästa kommer få semester ;-)
över två år med hårt arbete som timvikarie har jag fått vad jag förtjänar jag är värd det :)


Ledig i några dagar nu sköööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0