"Jag saknar dig"

Igår kväll såg jag filmen jag saknar dig vart rätt besviken på filmen , den var inte så bra som jag trodde den skulle vara. Men hade jag varit 14 år hade jag nog också blivit kär i den där teater killen på det där lägret eller den där killen som spelade i rock bandet. Men annars NEJ var liksom inga bra skådespelare om jag får säga mitt. Man kan nästan säga att den var som fucking Åmål , en film som man både gillar och ogillar.

Hade mamma på besök igår med, trevligt bjöd på mat, om man nu kan säga att korv och makaroner är mat?. Eller visst det är mat men snabbmat kanske låter bättre?.  Ja ja vi åt korv och makaroner och hade en trevlig stund en dotter och mamma stund.


Jag sov som ett litet barn i natt, det var evigheter sen jag gjorde det. Jag vaknade upp pigg för en gång skull. Jag vaknade inte en enda gång i natt vilket är ovanligt när man heter Emma ottosson.

Vad händer idag? går på mitt pass på jobbet vid 07.00 och går av vid 15.45  sen hem och ? ja jag vet inte vad jag ska göra. Något kommer jag säkert på att göra antar jag.  I morgon ska jag köpta paket till Mia och Maria dom fyller år snart, jag tror jag vet vad jag ska köpa men är inte så säker ännu.


Allvarligt börjar bli trött, ja nu låter det barnsligt igen, men jag vill också bli kär!



Nirvana – The Man Who Sold The World

Här har ni en av världens bästa låtar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0