Minnesvärda stunder


Spenderade mina första timmar av lördagen hos familjen  Hanebjer/Nilsson. Blev god mat och goda drinkar och massa prat. Vi körde ett konstigt ölspel som gjorde att jag kanske blev lite för onykter. Men kvällen var lyckad med andra ord blev det många goda skratt och möten med trevliga människor.

Jobbade dagen efter men gick bättre än vad jag trodde, kände bara hur seg och trött jag var när jag vaknade. Men när jag gick på mitt pass på jobbet så rullade det på rätt så bra. Somnade vid 20.00 tiden och sov fram till 06.00 idag. Så med andra ord var jag rätt så trött ändå ;).


Nu ska jag ge mig av till jobbet igen, det regnar ute så det blir en stor jacka och luvan på :P .








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0