Både glad och ledsen precis som vanligt.

http://feelthefear.blogg.se/2010/september/
Inlägg från förra året läs och njut eller gör vad fan ni vill




Min bästa vän sa här om dagen att jag under en tid bara har skrivit deppiga inlägg jag håller med henne. Men ni får inte tro att jag går och är deppig hela dagarna för det är jag inte. Speciellt inte nu för i morgon är det lördag jag ska umgås med min bästa vän hela kvällen och natten det gör mig både glad och trygg.


Till en annan sak , jag sårar inte folk med vilja, men tycker jag något är fel så måste jag säga det. Det hade varit värre om jag inte sa något och låsades som om allt var bra. Jag vill inte vara med om samma sak som jag har varit med om ett antal gånger, det får mig och falla ja mer behöver jag inte säga.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0