Tjenare Kungen!

Tänkte att det var dags att skriva ett inlägg var ju ett tag sen, har inte haft lusten eller orken att skriva. Så vad har hänt sen sist jag bloggade? . Är inte timvikarie längre jag ska nu få fast schema fast lön och det bästa betalad semester det är så underbart och jag är så sjukt glad över detta. Efter 2.5 år som vikarie har jag fått det jag förtjänar. Jag har ju överlevet att vara timvikarie men man vet ju aldrig när man ska jobba och hur mycket lön man får ut. Nu slipper jag oroa mig och jag är så sjukt glad över detta .


Torsdag idag, ska en runda till bolaget, ska köpa lite mer dricka tills på lördag. Har ju bara massa öl och jag känner att jag vill ha något mer än öl. och det blir räkor i stället för kräftor då jag såg att kräftor faktiskt är jävligt dyrt ;) men det gör inget för räkor är också gott. Så det blir räksmörgåsar med min fina vän Victoria och hennes mamma (min kollega) Marie dessa två människor har en stor betydelese för mig glad att dom finns.


Ikväll kommer förmodligen max också vi sa torsdag men sen har vi inte hörts av så mycket så jag vet inte om det blir så eller inte, men jag hoppas det.


Åh jag saknar min vän Maria så mycket, det känns tomt, jävligt tomt! Men snart kommer du och då ska vi umgås och ha det så skoj som vi alltid har. Älskar dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0