.....

Jag får ta och skärpa mig en hel vecka sen jag skrev. Visst har en orsak har varit till min syster och då hade jag inte en tanke på att blogga. Sen har jag varit sjuk och har å helt enkelt inte orkat blogga. Men nu är jag på god väg igen och hålla bloggen vid liv.

Så vad har hänt sen jag skrev sist?

Förra torsdagen så blev det en lång bilresa till Köpenhamn med mamma och börje. Där tog vi sedan flyget till min syster och hennes familj. Resan ner gick otroligt bra:-) får tacka börje som var ett riktigt bra  stöd. Dagarna hos syster var underbara massa lek och gos med mina fina syskonbarn och en heldag i zurich med syster blev det också. Vädret kunde väl kanske varit bättre men fick vara med fina människor och då spelar vädret ingen roll. Ska jag vara ärlig så orkar jag inte skiva allt vi gjorde men roligt var det. Sist dagen åkte jag på att bli sjuk :( så resan hem var inte den roligaste! Just de köpte choklad med till mina fina kollegor Sonja och Marie fast har inte kommit ihåg och ta med dom så får väl helt enkelt lägga dom i väskan dagen innan jobbet?.

 

Igår vart det lunch och fika med finate vännen Maria glädje för fulla muggar då jag har saknat henne otroligt mycket. Extra glad är jag nu när hon har fått jobb hemma i kalmar i sommar det betyder att vi kommer ses en hel del :-) . På eftermiddagen jobbade jag med Viktoria glädje det också en bra kväll och viktoria du är så bra<3

 

Ute regnar det hoppas de slutar innan jag ska ge mig ut och möta finaste vid tåget :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0