Hey, hey, good lookin', / Whatcha got cookin'? / How's about cookin' somethin' up with me?

God morgon!
Klockan slår snart 07.00 och jag är vaken och redo för jobbet eller?:). Jo men jag är rätt pigg om jag ska vara ärlig. Tröttheten lär väl komma i eftermiddag som den brukar göra. Hade en mycket trevlig dag igår, blev även lite shopping tre par skor och lite annat smått och gott. Gick in i min favorit affär i Borgholm, eller favorit den har funnits där sen jag var liten. Så ägaren har sett mig växa upp och det har alltid varit så att jag har fått rabatt eller något gratis. I alla fall där var jag inne och köpte två piercingar till navlen skit fina och inte så tunga. Dessutom tar har 75 kronor styckt och det är kirurgiskt stål :-).

Ska snart göra mig klar för att jobba ett 7 timmars pass, skulle varit ledig idag,men byte pass med en kollega, så hon jobbar min lördag nästa vecka. Freddy kommer ju på fredag och då vill jag vara ledig dagen efter :-).


Jag är så glad att även jag kan säga till någon (jag saknar dig) låter kanske konstigt men det är sanningen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0