Tillbaka!

Förlåt för uppehållet har inte orkat eller haft lust!


Blev utgång i lördags med jobbet i alla fall. Jobbade först på dagen , sen hem och fixa till sig. Sedan vidare till Marie och tog några öl med henne . Sedan åkte vi och bowlande med resten av våra kollegor, sedan åkte jag , Linda, Marlene, och Marie till Harrys. Där fick vi tag i ett bord vi drack goda drinkar och pratade en massa trevligt ;D. Sedan gjorde vi dansgolvet hade så jävla skoj måste jag säga. Många goda skratt blev det måste jag säga så det måste vi göra om flickor!.

När vi satt ute och rökte kom det fram en kille och viskade något i mitt öra, gav han onda ögat. Jävla människor som ska komma fram och viska snusk i mitt öra sånt gillar jag inte.....


Sedan träffade jag Dan en stund, eller stund en rätt lång stund. Hängde med han och hans gäng in på the pipes. Sen när det var dags att gå hem gick jag utan skor för jag hade så ont i mina fötter. Det här med att jag går hem själv är det många som inte gillar vilket jag kan förstå. Tänkt att det finns personer som är rädda om mig ;). HAHA!


Fast det bästa fick prata med Freddy:), när jag kommer hem från syster ska han komma hem till mig i kalmar. Han bor ju cirka 7 mil från kalmar i en by sån heter Högsby :) men dom har ju konsum och ica där ;) haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0