Emma skriver av sig :)

Jag vet att bloggen har blivit rätt så vit, skriver inte lika ofta längre



En av orsakerna är att jag har träffat MANNEN , mannen som fick mig att våga älska igen, att våga tro och ge mig in i ett seriöst förhållande. Ni som har varit mina trogna läsare sen jag startade bloggen vet mina våndor kring just det här med att våga och ni vet också vilken otur jag har haft genom åren då jag har sprungit på fel .

Men nu har jag fått turen och träffat mannen som jag altid har haft i  mina drömmar. Han är till och med bättre han är underbar. Han får mig att må bra, känna mig trygg och dessutom våga tro på mig själv. Jag har en sådan tillit till honom som jag aldrig någonsin har haft till det manliga könet. Visst har vi tjaffsat men jag vet att han aldrig skulle göra mig illa, aldrig svika eller gå bakom min rygg. Han ser mig för den jag är, han älskar mig för den jag är. Jag är helt ärlig jag har aldrig varit så här kär i hela mitt liv som jag är nu. Första gången jag träffade honom så slog blixten ner och jag tänkte åh tänk om man blir hans, och han blir min det skulle göra mig trygg och lycklig. Först vågade jag inte tro jag trodde såklart att de skulle bli som många andra gånger, en kort romnas och sen var det över. Men jag hade fel vi hör ihop han och jag det var ödet det är jag helt säker på . När han inte är i min närhet känner jag mig aldrig riktigt hel, men så fort han är det kommer ett ljus och jag känner mig hel, lycklig och glad. Jag älskar dig Freddy Bergeskans <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0