Finns människor till allt

Och idag fick jag återigen det bevisat.



Denna sak tycker jag både är , respektlöst, oansvarigt, korkat, osv.
Vet inte hur jag ska förklara det hela helt enkelt. Men om man kör bil utan körkort är man mer än dum i huvudet. Om man dessutom äger en  bil men inte har körkort är man ju inte bara korkat, utan man är respektlös oansvarig osv. Man utsätter även andra för fara , kör man även bil och har passagerare med sig som sina egna barn, vänner osv är det ju helt jävla sjukt. Och vet ni det finns sådana sjuka idioter fick de bevisat idag, ibland kan man ju undra hur dessa människor tänker. Och när man dessutom springer runt och rent av skryter om att polisen är "ute" efter en , man spelar "gangster" och säger att Poliser är grisar hur tänker man då?..
.
Det finns säkert dåliga poliser precis som de finns sämre lärare, tandläkare, frisörer osv. Fast polisen har faktiskt en viktig roll i vårat samhälle, hur skulle samhället se ut om inte poliser fanns?. Gatorna skulle vara fulla med , pedofiler, mödare, osv. OCh visst får man sig ett gott skratt när man hör och ser folk skriva och prata att poliser är svin, grisar osv HALLÅ ? ni är ju bara skrattretande och patetiska som håller på som ni gör. Man kan ju undra hur ni hade reagerat, levt mått och inte poliserna fanns i samhället, antagligen skulle ni vara ännu djupare i de omogna träsket. Ja jag måste ju bara nämna en sak till, finns ju personer i min ålder till och med äldre som tar bilder när dom står vid en polisbil eller med någon polis. Vad vill dom tala om med det`, hej jag gillar och göra olagliga saker och vill visa upp för alla om hur vilken omogen människa jag är. HAHA något i den stilen. Inte för att jag kan förstå hur man vill att alla ska veta om det, ni borde ju SKÄMMAS, jaja;). Nu har jag sagt mitt för ikväll
Var bara tvungen och skriva av mig när det gällde detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0