Lördag

Alltså jag bir lagom irreterad och får mig även ett gott skratt när jag läser på facebook. Visst man får skriva vad man vill men jag tycker man ska tänka till en gång extra innan man skriver. Ja ja till saken gång på gång ser jag en person som jag känner ytligt skriva om att poliser är skit och att dom jaga honom.
För det första jag kan förstå att dom  jagar dig när du kör med ditt barn när du inte ens har körkort. Jag förstår faktiskt inte hur man kan göra en sådan sak .
Och som jag har skrivit innan de finns säkert sämre poliser precis som det finns sämre läkare, lärare osv. Men du drar ju verkligen alla efter en och samma kant. Poliserna har ett stort ansvar i vårat samhälle så jag tycker dina ordval är rät så patetiska.
Har haft en bra dag på jobbet med min kollega Sofia. Både hon och jag är rädda för getingar, självklart skulle en massa getingar flyga in i köket när vi var där och anfalla oss. De blev några goda skratt när vi skrek och sprang både från oss och de boende. Trots min huvudvärk som jag har haft i fyra dagar så har dagen varit bra. Och nu känner jag äntligen att huvudvärken börjar försvinna.
dags för kräftskiva och annat gott nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0