Morgon Torsdag!

Natten har varit A & O , mammas grannar över lever verkligen rullan på nätterna. Och deras lilla dotter tycks aldrig sova på nätterna. Nu är jag i allafall vaken fått frukost i magen och har nu slagit mig ner här i soffan. Har lite huvudvärk då luften är rätt tung och torr i dag. Ska försöka att vila en stund så jag klarar av kvällen på jobbet utan huvudvärk.

Annars? jodå det rullar på och jag lever. Har dock lite små tankar som spökar runt i min skalle, men det blir nog bra med den biten också skulle jag tro. Håller de för mig själv, eller jag tänker då inte skriva det här på bloggen. Finns alldeles för mycket folk som vill ta del av saker som dom inte har med och göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0