Söndag

Dagens arbetspass gick bra, förutom att det var jätte varmt, trodde jag skulle smälta bort ett tag. Men man ska ju inte klaga man får ju passa på att njuta nu när det är fint väder ute.
I morgon är jag ledig, ska se mig om ett par nya skor. Ett par arbetskor då mina andra håller på att gå sönder, dessutom är dom ju inte så jätte bra för mina fötter. Så ett par arbetsskor får de bli i morgon, mamma sa att dom hade rea på arbetskor. Sköna skor är bra när man jobbar inom vården, med tanke på att man går så mycket.
Just det har äntligen löst problemet  när de gäller att lägga in ringsignaler på telefonen. Efter mycket klick och många fula ord kom jag äntligen på det.
Just det blir glad när andra är glada. En av mina kollegor har förlovat sig, och en annan kollega har gift sig. Härligt kärlek är underbart och det förtjänar alla människor.
Mamma tog en smygnbild på mig här om dagen
Va fan... inte en jätte bra bild men den bjuder jag på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0