Onsdag

Vädret idag har varit så där? fick ta på mig en tjock kofta under jackan i dag när jag gick till jobbet. Sedan kom solen och det blev varmt som en bastu på jobbet. Dagen på jobbet har ännu idag gått undan med en himla fart. Och precis som alltid kommer tröttheten precis när man ska gå av sitt pass och lämna rapporten till dom som jobbar kvällen. Nu återstår en halvdag sedan är jag ledig i tre dagar ska bli skönt måste jag säga jag ska verkligen njuta fullt ut. Nog om detta, nu har jag landat hemma hos mamma, ikväll blir det bingo på travet ska se till och vinna några miljoner.
Har bestämt mig för att aldrig nämna dig mera, de tog mig bara år för att förstå att du är precis som dom. Lika kall, lika egotrippad , och rädd för konflikter. Ni borde fan skämmas hela jävla högen. Helt ärligt ni borde vara mera rädd om människor runt omkring er innan ni förlorar dom. För det är just de ni har gjort nu, nu går jag min väg
// Emma
Jag saknar min underbara pojkvän så det gör ont. Freddy Bergeskans jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0