Yellow

Låg och tänkte i natt på hur länge jag och Freddy har varit tillsammans!. Vi fick kontakt i mars någon gång sen dess har vi hållt ihop . Satt och läste meddelande och sms som vi har skrivit till varandra rätt gulligt faktiskt. Han är ju så underbar så att det inte finns ord att förklara vilken glädje han sprider runt om mig.



Igår låg jag också och tänkte en del... Tankarna snurrade fram och tillbaka kan man säga. Kom fram till en sak, att släppa taget om dig, du är precis som dom andra. Det märks så väl att du är släkt med dom. Jag förstår mig inte på er och har aldrig gjort det heller. Jag vet att ni har en jobbig tid nu och en jobbig tid framför er. Men det betyder inte att ni kan behandla andra som en påse skit. För det är det jag anser ni gör mot mig . Fast jag klarar mig har jag alltid gjort. Har sådana fina människor runt om mig så att jag ens skriver detta vet jag inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0