Sitta av tiden

Jag har varit vaken i några timmar men nu som först har jag orkar göra mitt älskade kaffe. En dag utan kaffe finns inte i min värld där med basta. Jag antar att jag skulle bli väldigt sur för minsta lilla om jag inte fick min dagliga dos av kaffe. 

 
Men nu lämnar vi det..
 
Jag vet att det är några som är väldigt nyfikna på mitt liv och därför tar sig tid och läsa min blogg. Jag tackar det är borde kul och otäckt. Inte för att personern i frågan är farliga eller gör mig rädd, det som är otäckt är hur nyfikna en del kan vara . I det flesta fall handlar de om att dessa personer mer eller mindre är avudsjuka på andras  tillvararo. Ja inte för att vara sån men jag är mer än nöjd med mitt liv jag har hittat min sista pysselbit här i livet de vill säga Freddy och vi har snart vart ett par i 9 månader. Dessutom har jag två bonusbarn och även dom har en stor plats i mitt hjärta. Freddy har även en underbar familj och jag kände redan från första början att jag var välkommen till deras familj. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0