:-)

Tänka sig en hel vecka sen jag skrev här, ni får ursäkta mig men har varken haft orken eller lusten . Nu är jag i alla fall tillbaka och ska göra ett gott försök att komma tillbaka och förgylla mina läsares dagar .

I lördags var jag på fest i berga hos Crille som fyllde 25 år var mycket trevlig folk där. Extra skoj var det när Robin steg innanför dörren var ju ett tag sen jag träffade på pojkfan.

Självklart blev det utgång, alkoholen gjorde sitt och det enda stället vi kom in på ("tack vare mig " ) var på the rock. Något som jag och Maria hade pratade om tidigare under kvällen att vi inte skulle gå på.


Pratade i fyra timmar med Daniel när jag kom hem, vi ska nog inte gå på vad vi pratade om då det var lite pinsamt. Jag minns inte så mycket av det hela men Daniel kunde ju inte hålla sig så han berättade ju allt när han var hos mig i måndags. Ville bara sjunka ner under marken när han berätta det, han tyckte ju hela grejen var rolig en annan tycker ju att man är helt dum i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0