Alla hjärtans dag<3

Hade det inte varit för alla på fb som skriver om denna dagen hade jag nog inte kommit ihåg denna dagen. Personligen tycker jag inte att denna dagen är så speciel och det är inte för att jag inte har ett förhållande just nu. Jag förstår helt enkelt inte varför det ska finnas en dag då man ska visa att man tycker om någon för det ska man väl alltid göra eller har jag fel?. 


Minns så väl när jag gick i lågstadiet alla fick hjärtan utom en kille och än idag gör det  ont i mig, Att en del ska bli utsatta på det sättet.  Undrar hur han tänkte när han inte fick ett hjärta , denna dagen kan komma med glädje och ett rent helvete för en del . Specellt när man är i en särskild ålder jag tror det tar extra hårt då om man inte får ett hjärta eller annat som hör till denna dagen. 


Men jag tycker varken A eller B om denna dagen, förstår inte bara varför det ska finnas en speciell dag då man ska visa sin kärlek till sin partner. Det ska man väl alltid göra , men jag avslutar inlägget så här



Jag hoppas att alla mår bra och får en bra dag
Att ni får en bra dag med mycket skratt och glädje
Skickar här med ett hjärta till alla där ute!
Ta hand om er och va rädd om varandra
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0