Förlorad sovmorgon

Gick upp helt i onödan idag , skulle på  kontroll efter operationen. Kommer dit och anmäler mig i luckan. Kvinnan frågar vad jag heter fick säga det 8 gånger och mitt efternamn kunde hon inte uttala, hur svårt  kan det vara liksom. Sedan säger hon nä du har inte tid, jo det har jag visst det och visar fram lappen. Sedan säger hon att läkaren själv har avbokat den, det kunde väl gubbjävlen ha sagt till mig också. Så där förlorade jag mig sovmorgon kul? nej arg som ett bi eller ja lite arg var jag i alla fall.


Inne på sjukhuset såg jag en rolig sak som fick mig att skratta lite
En tant med rullator och så hade hon en sådan där skylt som man kan ha på barnvagnar ni vet?
På hennes stod det i alla fall fartdåre ;)


Detta visste jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0