Fredag

Fick ett smått "utbrott" igår kväll, eller det är nog fel ordval vart otroligt sur helt enkel. Fast när jag tänker efter är det inte så konstigt att jag reagerar över en sådan sak.


Många är glada att det är fredag och helg men inte jag , är ju min jobbhelg så den spenderar jag på jobbet. Hade mer än gärna krypit ner i sängen och sovit i flera år för jag är så otroligt trött vet inte om det är årsiden som påverkar men jag skulle faktiskt tro det. Sen är det en massa annat som rör sig i mitt huvude så jag kan inte känna mig avslappad till 100 % vilket suger ganska så kraftigt.


Ute är de -11 och att gå ut är man  ju inte så sugen på om man säger så!


Fått en låt på huvudet tack vare simon men ju mer jag lyssnar på den så gillar jag den. Dessutom har killen som sjunger väldigt fina ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0