Nattblogg

Ja jag lever fortfarande har bara haft fullt upp både på jobbet och med mig själv. Ingen har väl missat kylan som dragit in genom landet - 21 grader var det i morse när jag drog till jobbet. Hade satt på mig lager med kläder men likt förbannat frös jag röven av mig,  Min kollega sa att det beror på att jag är så smal och det ligger nog något i det.

Nåväl tror nog denna vecka kommer bli lagom bra är bokad på en del saker ;)
Förutom jobb så blir det fika med både Robin och kanske  Daniel

jag som älskar kaffe


I slutet av veckan blir det nog mönsterås för min del ;-)  vinkväll jag är inget fan av vin . Men med trevlig sällskap går nog ett eller två glas ner för sen är det stopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0