Natti natti

Har ett par tuffa dagar som väntar,och min första lediga dag har jag på fredag. Tog lite extra pass på jobbet och tänkte mig inte riktigt för . Jobbar med andra ord 8 dagar i rad men visst ger lite extra pengar på kontot. Och det är ju extra bra nu när resan är bokad till syster nu vid påsk.





Nästa helg blir det fest hos Dennis ska bli skoj. Men det bästa är att jag får träffa bästa vännen som jag inte har träffats sen i jul typ. Hon bor ju nu mera i Växjö så vi träffas inte lika ofta. Förut träffades vi nästan varje dag och visst är det jobbigt att vi inte ses lika ofta länge.
En av de första bilderna som togs på oss om jag inte minns fel...
Nu ska jag sova så jag är pigg och kry att gå på ett pass på jobbet i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0