Tankar

Innan jag somnar ska jag nog få till ett par rader här på bloggen. Såg på Sofias änglar ikväll via kanal 5 viaplay . Det handlade om Elisabeth och hennes familj, blev berörd och jag fällde en och annan tår under tiden jag kollade på det. Cancer är ett ord jag hatar och det river även upp en massa andra saker. Jag beundrar Elisabeth hennes mod och hennes starka vilja, hon har tre fina barn och en bra man. Med andra ord en familj som tycks hålla ihop och det värmer så mycket i mitt hjärta när jag ser sånt.

Jag hoppas det är okej för dig att jag lånade denna bilden. Om du nu kikar in här vill säga :-)



http://joelisacadam.blogspot.com/



Jag ska nog ta och sova i vilken sekund som helst, har en lång dag på jobbet som väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0