..........

åh vad irreterad jag är för tillfället. Kokar inombords och kan inte sluta gå runt och svära i min ensamhet för tillfället. Ska snart kila bort och tvätta , sedan fixa kaffe och se på en film eller två.

Stör mig på folk som tror sig veta så mycket om mig, men helt ärligt den som känner mig bäst är jag själv. En del tycks inte förstå att en del ord ont och tro mig jag är fan inte blind, jag ser mig än vad en del tror, jag hör också mer än vad en del tycks tro. Folk som gör narr av andra de vill säga att dom tror dom är bättre än en del hur bra kan dom må egentligen? . jaja ingen bra dag idag för mig, och nej det har inte hänt något speciellt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0