Finns det en gräns?

På hur glad man får vara? nej skulle inte tro det :). Så glad som jag är nu har jag inte varit på år och dar. Jag har så mycket och vara glad och tacksam över. Har fina vänner (dessutom har jag fått kontakt med en vän igen) vilket gör mig super glad. Vi har glada minnen , galna minnen ja med andra ord fin fina minnen. Har världens bästa syskon, mamma och Börje som jag nu mera ser som min egna pappa. Sen har jag ju hittat mannen i mitt liv och jag är så kär i denna fina människa kan inte med ord beskriva hur galet kär jag är i honom Freddy -v-. Har skrivet detta för men skulle nog kunna skriva en hel jävla BOK  om mina känslor för honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0