Första Juli tvåtusentolv

Godmorgon
Blev rätt sent igår, antar att jag låg och tänkte på det som häde igår. Jag är tacksam för att de gick så bra som det faktiskt gick. Men att se bilen köra på människor är de läskigaste jag någonsin. Är även glad att alla överlevde annars vet jag inte hur jag skulle ta hela grejen. När jag ser klippet så ser jag hur snabba människorna är att hjälpa till. (är från Borgholm ) så många av dessa människor känner man / känner till. Man reagerar olika jag ville ju också gå fram en del stod och skrek , en del sprang bort frå allt


Nåväl ska krypa ner och vila ögonen en stund till, sen hoppa in i duschen. Ska hem till Älskling idag :) det är sjukt hur man kan sakna någon så mycket. Jag har ännu inte fattat att han är min, och dessutom kan jag inte beskriva med ord hur tacksam och glad jag är för det. Jag känner att han är god rakt igenom , ärlig och ja en fin männska därför är jag otroligt tacksam att få ha honom i mitt liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0