Glädjerus

Fast det är en sömnlös natt så är jag glad med andra ord är det Glädjerus -v-

Hittade en fin bild på Freddy
Ja jag vet det är en massa inlägg om Freddy hela tiden, ni får gärna störa er på det. Men jag är lycklig och kär och vill att hela världen ska veta det. Inte för att jag tror att hela världen läser min blogg men i allafall. I morgon får jag vara i hans närhet igen och även träffa hans fina barn det är lycka för mig <3



På lördag kommer finaste mia till mig
blir lite dricka och sedan utgång. Jaha tänker ni det du skrev innan då om utgångar. Jag skrev även att jag kommer gå ut ibland. Och jag vet ju redan nu att de blir en lyckad kväll när jag får spendera den med Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0