Måndag sista semester dagen

Hejsvejs!

Min sista lediga dag på semestern och jag är uppe redan. Bad Freddy väcka mig innan han åkte till jobbet vilket han också gjorde. Så nu njuter jag av en god kopp kaffe, ska nog vila ögonen i en timme eller två sen ändå . Har inte sovit så bra i natt om man säger så. Då jag sov en stund på dagen osv haha så kan det gå att man aldrig lär sig att man inte ska sova på dagen.


I lördags vart det kalas för Rasmus som fyllde 2 år. Han fyllde den 20/7 men hade kalaset den 21/7. Vart kakor, kaffe och tårta riktigt mysigt var det i alla fall. Freddy fyllde ju år i lördags så på kvällen drog vi till Mark och drack lite öl där var mycket trevligt måste jag säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0