Morgon

Godmorgon!

Igår var jag och Freddy på mejeriet, jag åt en bit mat där. Det bästa är ju att man kan få barnpotion;) vilket passar mig perfekt då jag inte är så stor i maten. Vi gjorde sedan ett besök på bolaget, sedan gick freddy till mark och jag gick hem igen. Hade en huvudvärk som kan beskrivas med ett ord ONT. Freddy kom hem rätt tidigt då han skall jobba några timmar idag. Han hade med sig pizza och han hade tagit fetaost på min :) är han inte för underbar:)

Idag fyller min kära år :) 27 år han är allt lite nojjig :). Han har redan fått sina presenter då han fick dom i förskott och han blev nöjd tror jag i alla fall haha ;). Blir väl att fira han i kväll men hur vet jag inte, har i alla fall köpt lite öl för öl blir det nog i kväll i alla fall.

Nu ska jag äta frukost hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0