onsdag

Hejsan hoppsan!
Vad ska man säga om vädret? så blek som jag är nu har jag inte varit på flera år. Så mera sol skulle ju inte skada. Just nu gör jag inte mycket, dricker kaffe och ska snart slå mig ner i soffan och glo på film och inte göra ett skit. Freddy jobbar ett LÅNGT pass idag han kommer hem i natt vid 23.30 cirka får se om jag håller mig vaken annars tror jag nog allt jag vaknar när han kryper ner bredvid mig. Har köpt en liten present till till freddy, han fick ju sina födelsedags presenter i förskott .Iallfall har köpt en liten sak till , vi får se om han märker det när han kommer.

Dom absolut två bästa sakerna som har hänt detta året är att jag fick fast jobb. Och att jag träffade Freddy, det här med att jag träffade Freddy är det bästa som någonsin som har hänt mig. Det känns så bra och så äkta jag vill verkligen bygga upp något med honom. Dessutom har han världens finaste barn Noah och Johannes även dom har en speciell plats i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0