skriver av sig

Jag har slut på ord men känner att jag ändå vill skriva, hur nu det går ihop?!?!. Har krypit ner i mammas soffa och försöker vara så tyst som möjligt vilket är omöjligt när man heter Emma. Min jobbiga hals har börjat lyssna på mig och nu mera har jag inte alls ont konstigt det där ;) men jag är bara glad vill verkligen inte bli sjuk, speciellt inte på semester. Är inne på min tredje vecka och min semester än så länge har varit UNDERBAR då jag har spenderat massor av tid med min fina pojkvän. Sen har de blivit lite alkohol också fast vet ni? det är inte alls lika roligt längre. Och nej det beror inte på att jag har pojkvän utan jag har börjat växa i från det. Det faller mig inte alls i smaken att dricka sig onykter och hänga på krogen. Och det är ett bra tag jag har tyckt det. Jag påstår inte att man inte är vuxen nog om man gillar livet på krogen, utan alla tycker olika. Men frågar ni mig så är livet så mycket mera än en kväll på krogen som kanske inte alls blir som man hade tänkt. Och jag menar heller inte att jag aldrig kommer gå ut mera för det vet jag kommer hända.


Jag har mycket och vara glad över, har ett fast jobb ja jag gillar mitt jobb. En del kanske skakar på huvudet och tänker ja men du är ju bara undersköterska. Det är inte så bara ska jag be och få tala om. Jag jobbar med människor , jag ger dom en värdig vardag med trygghet och glädje och det är guld värt om ni frågar mig.


Jag har äntligen vågat tro på att kärlek finns, nu låter jag larvig, och jag är medveten om att jag en gång i tiden såg rött på alla kärlekspar. Man hinner ändra sig fort när man väl själv är där, för så kär som jag är nu har jag aldrig varit och jag menar varje jävla ord.

Min självkänsla har stigit i höjder på grund av massa anledningar, och inga bittra människor kan någonsin förstöra det. .




JAG MÅR BRA NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0