tankar

Pratade med en mycket ledsen vän förut idag, mycket av det hon sa kände jag igen. För mycket av dom tankarna hade jag innan jag träffade Freddy. Innan jag träffade Freddy trodde jag att jag alltid skulle vara ensam och aldrig hitta det där äkta. Man sprang på svin efter svin och ju mer man gjorde det fick man ju en tanke vad är de för fel på mig?. Man ska ALDRIG nedvärdera sig själv, man får höra mycket genom livet om vad folk tycker och tänker om en MEN ska man lyssna på allt så går man till sist sönder. Jag ska erkänna min självbild har varit i botten, men jag har fått jobba mycket och idag kan jag säga att jag är bra, vacker och så jävla duktig alla ska kunna göra detta. Det kommer alltid finnas personer som vill göra allt för att såra och göra en ledsen. Och jag vet att man inte alltid kan vara stark men man ska visa att DU KAN Då FAN INTE TRAMPA PÅ MIG .


Idag blir det middag hos svärmor och svärfar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0