TORSDAG

Godmorgon =)

Hoppas ni har sovit gott, det har jag i alla fall men det brukar jag ju göra när jag har en snarkade freddy bredvid mig. Samtidigt som det kan göra mig galen när han ligger där och snarkar så känner jag mig riktigt trygg? låter kanske lite konstigt? men så är fallet!


Ni får ursäkta mig för mitt dåliga bloggande den sista tiden!. Men vet ni? jag har inte haft ork eller tid med det. Jag njuter av min första riktiga betalda semester med nära och kära! I morgon ska jag nog åka hem till kalmar. tror jag? bara tanken på att komma hem till en tom lägenhet gör mig ledsen och nere. Förr eller senare måste jag hem för min semster slutar på måndag. På lördag fyller Freddy år 27 år, han är rätt nojjig precis som jag var när jag fyllde 25 nu i juni. Skiljer som sagt 2 år mellan oss , han verkligen träffat en guldklippa . Älskar dig freddy<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0