Torsdag!

Idag är det torsdag och roligheter på larmtorget!

Har spenderat några dagar hos min underbara pojkvän kom hem igår. Det vart grillning hos hans föräldrar jag spenderade en tid i sandlådan med freddys systerson. Vi byggde kakor och hade det mysigt.

Freddy har ju jobbat, så jag har varit hemma hos honom och  ja städat lite och sen kollat på tv. Har nog aldrig kollat så mycket på tv som jag har gjort dessa dagar haha. Men så länge jag har Freddy i min närhet så är jag både glad och lycklig.

Freddy kommer till mig idag efter att han har slutat jobbet. Ska fråga honom om han vill gå en sväng på larmtorget och ta en öl :) får se hur trött pojken är. I morgon kväll ska vi hem till mamma och börje äta lite lätt och ha de trevlligt.  På lördagen ska jag, freddy och Maria hitta på något, dricka lite öl kanske ? vi får helt enkelt se vad vi hittar på.


Älskar dig Freddy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0