,,,,,

Hemma från jobbet, eller inte sover hos mamma inatt då jag inte vill vara ensam. Men i morgon ska jag i alla fall hem efter jobbet. Sen är jag ledig på onsdag sen är det torsdag,fredag,lördag och söndag dessa dagar spenderar jag på jobbe.  Sen SEMESTER guttans.


Helgen har varit mer än underbar har varit med min kärlek Freddy fick träffa hans söta söner för första gången också. Dom var väldigt söta och goa :-). Vi var på högsbydagarna gick i tåg, åkte tåg, kollade på brandbilar mm. Sen fick jag en fin prestent också av min älskling, ett jätte fint armband och ett jätte fint halsband, han är världens bästa
-v-


Igår kväll blev jag så där lagom sur, att folk inte har någon som helst respekt retar gallfeber på mig. Som om jag bryr mig om du är ledsen, fyfan :-). Sluta skriv till mig så är det bara jätte bra ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0