....

Sovit rätt så bra i natt fast det blev lite sent, vaknade pigg och glad. Vädret är underbart och idag ska jag åka över till Öland igen. På sommaren saknar jag min ö som mest,  jag menar Öland på sommaren är ju för jävla underbart och vackert. När jag gifter mig (om jag gör det ) då ska jag ha mitt bröllop på Öland och där med basta. Bröllop på böda sand åhhh ;D . Det är nästan så att jag vill ta och gifta mig på en gång haha :P. Blir Öland hela dagen och kvällen. Sugen på att äta på Pappa blå var ju år och dar sen jag åt där.

Läste i tidningen att en dam på 81 år var på apoteket och hämtade ut sin medicin. På väg ut så hade en man i 25 års ålder flyget på henne och tagit hennes medicin. ALLTSÅ vad fan är det för fel på en del? antar att den jävlen är ute efter starka mediciner och ger sig då på en äldre dam. Detta kanske är dames enda promenad på morgonen/ dagen och så kommer en idiot och flyger på henne. Fyfan rent utsagt va rädd om våra äldre det är ju ändå dessa människor som byggt upp vårat samhälle. 
En annan sak jag stör mig på är detta tjaffs som pågått i några dagar. Kan inte en del förstå att jag själv bestämmer över hur jag ska leva mitt liv. Tycker ni ska vara glada att jag äntligen är LYCKLIG med stora bokstäver. Men alltid finns det någon som vill förstöra. Och jag tänker inte ha en massa onödiga samtal med pantade människor som inte kan se andra glada. Nej fy fan för dessa idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0