Ikväll

Spelar Sverige, jag har laddat upp med en skål chips och lite läsk här i min ensamhet. Men det är faktiskt helt okej om jag ska vara ärlig. Vi får hoppas de går bra för vårat lag, me det tror jag allt det kommer att göra.

Tidigare idag gick jag till affären, gick förbi ett hus det stod två gubbar och pratade. Den ena gubben skulle precis gå när jag gick förbi. Då hör jag han säga, jag får ju fint sällskap nu, och då svarar den andra gubben. Jag har då aldrig sett dig gå så fort som du gör nu. Och vad gör jag? jag ökar stegen och få smått panik fifffan.

Varit hos Maria också dryckit te och pratat lite, hon ville ge sin present nu men det fick hon inte. Fyller ju på torsdag så de får vänta helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0