När kvällen kommer...

Dagen började med att min chef ringer mig vid 07.00 tiden och undrar om jag kan jobba dag i stället för kväll. Vilket jag tackade jag till, då jag trivs som bäst med och jobba dagpass.  Visst kan vara skönt och jobba kväll också det betyder ju sovmorgon och vem tackar nej till det.
Dagen på jobbet rullade på med en himla fart, vilket kan vara skönt. Nu är det dessutom inte länge kvar tills jag går på semster fy tusan vad jag ska njuta.
Just nu saknar jag Freddy så det gör ont, men han har det skoj och trevligt och det får mig att må bra. Men ajsing som jag saknar honom. Fick i alla fall prata med honom en stund idag, tyvärr så var jag på jobbet så kunde inte prata alldeles för länge.
Nu har jag ändrat min blogg lite, får väl se hur länge denna får vara uppe. Men just nu är jag nöjd med den, så den får nog vara kvar ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0