Tanknar mitt i nattens mörka helvete

Eftersom jag har haft en "dålig" dag som jag har spenderat inomhus så inser jag att detta kommer bli en lång natt. Tankarna har spökat som in i helvete på mig nu idag/kväll. Tänker inte gå in på djupet på vad de gäller då jag vet att det alltid finns någon som läser min blogg av ren nyfikenhet.

Ja jag ska vara ärlig, har varit nära till gråt flera gånger idag ibland är känslor så svårt att hantera. Det enda som har varit bra idag var att jag såg att skatten har kommit t och att jag även gjorde mig en god sallad som jag njutit av ikväll. Har även huggit in på en ny bok som jag köpte nu i veckan och nu kan jag nästan inte släppa den Vilket kanske är rätt bra för då slipper jag tänka på alla funderingar och tankar som har spökat inom mig.

Jag vill bara åka bort, och jag längtar så mycket tills jag och victoria åker iväg. Vi har pratar om ett annat resemål då det är billigare. Så snart är de dags och planera allt i minsta detalj. Jag behöver komma bort, bort från Sverige och bara få vara med en vän som får mig att må bra.


Nu är de väl alltid någon som kommer misstolka detta och tro det ena och det andra.Men snälla gör inte det. Jag ville bara skriva av mig. Och jag är ALLTID ärlig , mår jag dåligt så döljer jag inte det...



Detta blev ett rätt långt inlägg , vilket var ett tag sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0