onsdag

Godmorgon
Eftersom jag inte har ork eller lust att fixa kaffe idag på morgonen så fick de bli te. Det är enkelt och göra och dessutom himla gott. Får ta min dagliga dos av kaffe när jag stiger in genom dörren på jobbet i stället. Ännu en heldag idag och en kortdag i morgon, sen ledig i tre dagar. Det känns både bra och skönt för jag behöver vila upp mig.

På fredag har jag bokat in en träff på stan med min älskade mamma. Var ett tag sen vi hade en mor och dotter dag och när det väl händer är det både roligt och underbart. Får väl se om jag hittar något fint vilket jag för det mesta alltid gör när jag går på stan.


På lördag har mias pojkvän fest, och jag ska dit sen blir det nog utgång på det också eller ja jag vill ut i alla fall. Så ska göra ett besök på bolaget i morgon hade jag tänkt. Det enda jag har är en flaska vodka och jag känner inte för att dricka det i helgen. Får bli lite öl och rom och cola för min del (ja i lagom dos så att säga) .


För övrigt känner jag en slags glädje känla i kroppen, ni kanske undrar varför? fortsätt med det då :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0