små lätta moln

Hittade en del saker på stan idag
  • Jeans jacka
  • skjorta
  • skärp
  • 3 linnen
  • 2 par byxor
  • Solbrillor
  • 2 par skor!


    Hände en hemsk sak på hm idag (finns idioter överallt)
    Iallafall stod och kollade på kläder då ett gäng killar går förbi, känner helt plötsligt att någon tar mig på rumpan. Jag vänder mig om och frågar vad fan han håller på med, han svarade på att det inte var med flit. Hade mer än gärna kört ner en galge i käften på honom!. 

    På skokällaren träffade jag min kollega Mattias som också var där och kollade på skor. Hade en bra dag med mamma på stan. 

    Eftersom jag både var tuff och söt idag så får ni bevis genom dessa bilder (fniss)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0