Tisdag

Sovit som ett litet barn i natt, det är inte ofta det händer. Men när det väl händer mår jag tusen gånger bättre och är dessutom mycket utvilad när jag vaknar. Nu sitter jag och smuttrar på en kopp kaffe och jag tror detta kommer bli en bra dag jag känner det liksom i min lilla tå.




Annars jo jag saknar mina kära vänner Maria och mia så det gör ont i bröstet. Saknar min syster med familj också men om en månad är jag där nere :-) åh vad jag längtar. Inte att flyga ner då jag avskyr och flyga men tills jag träffar dom.

Jag är även lite smått förrvirrad. eller mer bitter kanske är bättre och säga. Jag borde faktiskt lära mig att ta hand om mig mera. Inte ta för snabba beslut och inte vara så jävla snäll som jag ibland kan vara. Visst ska man vara snäll men det finns ju en gräns även där. En del ser ju hur dom ska göra för att trycka på rätt knappar. Dessutom är jag otroligt trött på personer som lovar saker men sen inte håller dom , ännu värre är det ju när de inte hör av sig. Jag borde inte bry mig, jag skulle inte bry mig men ibland kan man ju inte låta bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0