Torsdag!

Sitter och dricker den dagliga dosen av kaffet, i tron på att bli något piggare. Hinner nog vakna till liv sen när jag går till jobbet. Skulle haft kortdag idag men snäll som jag är så jobbar jag lite längre, vilken fantastisk människa  jag är måste jag helt ärligt säga.

Dags att växla in pengar snart inför resan till syster, vet ärligt inte hur mycket jag ska ta med mig. Schweiz/ zurich är ju världens dyraste land i världen och leva i . Det bevisar dom ju tydligt när man får betala 300 kronor för en pizza. Men något ska jag väl hitta någon snygg tröja eller så, jaja det fixar sig när jag kommer dit.

Nu är jag bara sjukt nervös inför resan dit, flyga åhhh helt ärligt. Är nog bud på att ta en sömntablett så jag sover hela resan. Jag skojar inte när jag säger det men jag är livrädd när flygplanet ska lyfta är till och med nära till gråt ni får tycka jag är lite väl mycket men alla har ju sina rädslor. Och en av mina rädslor är just att flyga, tur att jag inte är ensam på resan då hade jag nog avlidet .


I morgon blir det en dag på stan med mamma, hon slutar tidigare från jobbet. Och då ska vi passa på att ha en mamma och dotter dag på stan. På lördag drar jag till mia och rickard, rickard fyller 27 och ska ha fest. Så igår var jag på bolaget och köpte öl i lagom dos tror jag i alla fall haha. Nu ska jag inte vara sån men en del vet ju när dom ska sluta men det gör "tydligen" inte jag. Det som är ännu mera konstigt/ roligt är de gångerna jag själv tycker jag är lite väl onykter då kommer jag lätt in på krogarna, men när jag tycker jag är lagom ja då kommer jag fan inte in. Får alltid kommentarer som (nä du lilla emma du får gå och dricka vatten osv) av vakterna. Det känns ju lite sä där lagom jobbigt när vakterna känner igen mig, är det ett tecken på att jag har varit ute lite ofta kanske? eller ja kalmar är ju inte så jätte stort heller.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0